2011-01-31

Måndag

Ännu ett inlägg, nästan för "bra" för att vara sant!;)

Idag har jag SHOPPAT!
Egentligen är jag inte så förtjust i shopping, det är något man gör när man måste. Som idag, och med vilken bravur jag gjorde det! Liksom i de där tjejiga filmerna trippade jag skyndsamt fram med massor av kassar i händerna och såg glad och nöjd ut (och förjäkla trött, men det är de då aldrig i filmerna).

Eftersom detta under nu har skett så följer nu en obligatorisk lista av mina inköp

* Stora Boken om Nemi (planerad belöning till mig själv)
* Ett par skor (jobbskorna behövde ersättas med ett par nya)
* Kläder (planerat/välbehövligt inköp: 2 topar, 1 tröja, 1 linne, 5-pack strumpor)
* Body Shop produkter (heelt spontant, oplanerad, dyrt och luktar jättegott!)

Listan ser kanske inte så imponerande ut (en piss i havet, som pappa skulle ha sagt) jämfört med de bloggerskor som annars skryter med sina inköp kan jag tänka mig. Detta var storshopping för att vara jag och det är jag värd!;) Orkar inte va så engagerad och tjejbloggisk och berätta var jag köpt vad eller ta kort på det:)

Imorn är det 1 februari. Av någon anledning känns det som att det kmr bli en jättebra månad. För övrigt är det jäkligt tråkigt att komma på rubriker till sina blogginlägg, man glömmer ju bort det man tänkte skriva från början.

Puss hej!<3

Inga kommentarer: