2011-01-06

Nytt år

Ja så har det blivit ett nytt år.. 2011.
Borde man följa trenden och göra en årsresumé och sen berätta om sina förväntningar och förhoppningar för detta året?

Jag kan ju börja med att berätta att det efter många om och men blev nyårsfirande i norra Värmland i ett hus där. Vi var inte alls många, men det var trevligt! Ska jag vara ärlig så minns jag knappt vad vi gjorde (inte pga alkoholintag) för tiden bara gick såå fort! Trevligt var det och inledde nya året med att vakna tidigt och känna mig riktigt pigg och kry. Lite senare så hann väl aftonens sena bravader ikapp mig men lika glad var jag för det:)

Julaftonen var inget speciellt, jag, mamma och pappa. Vi åt julmat framför TV'n. Öppnade julklappar, sen såg vi på mer TV. Funderar på att bojkotta julafton. Julen som sådan är fin, men själva julafton är inget speciellt längre. Det är framför allt för gamla, barn och så är det en tid då man träffar släkt och vänner. Men eftersom vi varken gör det ena eller det andra så känns det bortkastat. Det bästa på julafton var att vi åkte till hemmer där farmor bor på. Vi hade fått lov att ta med Pontus (mammas och pappas valp) och så tog vi med lite julklappar. Det kändes bra att träffa henne..

I övrigt har jag inte så mkt att sammanfatta.. tror det duger ganska fint såhär:)

Förväntningarna på året är att det ska bli bättre än 2010, det var inget vidare år. Det bästa med 2010 är att jag haft tid och möjlighet att vara nära min underbaring åtminstone en tid. De här sista månaderna har varit lite jobbiga tkr jag, men nu är det nytt år och nya möjligheter!:)

Ska skriva ihop ngt mer vettigt ngn dag, detta inlägg var mest för att skriva ngt alls. Jag tror vid närmare eftertanke att jag ska sluta ursäkta mig för dåligt bloggande och förvirrade och tankspridda inlägg. Såna inlägg skriver jag ju nästan jämt:)

Puss hej! <3

Inga kommentarer: