2011-02-01

Tisdag

Eftersom jag har börjat så ambitiöst med bloggandet igen är det väl bäst att hålla skenet uppe (tills jag tröttnar;)).

Efter att ha varit ledig igår så kom jag nu till jobbet, och jag har nästan inte gjort något alls. Eftersom jag inte har jobbat så länge så finns det inte så många saker jag kan göra, speciellt inte när kräksjukan är på besök. Handhygienen och avståndstagande tas på större allvar än någonsin i rädsla för att bli smittade. Eller ja, jag är minst lika nojig.

Jag personligen har tyckt att gå omkring med gummistövlar i stan inte känns helt okej. Men efter idag är jag beredd att ändra uppfattning. Så som det regnade idag så vet jag faktiskt inget annat som skulle kunna hålla mina fötter torra annat än just stövlar. Tack vare all is och snö så rann inte vattnet ner så det var ju som små mini-sjöar hela vägen hem. Slutar det inte regna så är det jag som spatserar till första bästa skobutik och köper gummistövlar.

Ja som ni märker, världens intressantaste vardag.. not! Men jag är nöjd:)
Dags för middag!

Puss hej!<3

Inga kommentarer: