2011-02-02

Onsdag

Jag köpte inte ett par stövlar.
Men nog regnade det idag igen, förstår inte vad detta omslag i vädret kommer ifrån. Hål i ena skon också, yes!

Underbar har massa kvällspass nu. Vilket betyder att vi har gått om varandra helt flera dagar nu. Det har inte ens varit så en vecka;) Men ändå får jag en känsla av att jag nog kan ana hur familjer kan splittras på grund av att föräldrarna går om varandra så. Vi hörs ju av men jag har fullt upp när han är ledig och tvärtom. Tänk att alltid ha det så och dessutom ha familj. Kan inte riktigt förklara hur jag menar, men visst verkar det jobbigt? Egentid i all ära liksom..

Vad mer för roligt, jag har haft en praktikant på jobbet! Eller ja.. en liten tant. I en sjukhussäng. Som av någon oförklarlig anledning stod inne på mitt kontor. Log och vinkade artigt men med kräksjukan i åtanke hade jag (så artigt jag kunde) absolut minimal kontakt (så minimal man kan ha när det står en säng på ens kontor) med lilla tanten och lilla tantens prylar. Elakt men jag vågade verkligen inte chansa, speciellt inte när man inte vet varifrån lilla tanten har kommit neddimpandes från..

Puss hej!<3

Inga kommentarer: