2010-01-22

Nytt försök

Jag tror att jag tidigare hade ngn form av förhoppning att kunna blogga ungefär varannan dag, blev inte riktigt så:) Är inte säker på om det är längesen jag bloggade, men det känns så.

Ja vad sa jag säga, jag har bott hos en vän, skrivit tentor, gått ut med vänner jag inte träffat på länge, träffade nya som verkade riktigt schyssta, dumt när man nyligen flyttat men så är det:)

Sammanfattning över senaste veckorna:
- Inflytt + enbart tentaplugg, (5 dagar)
- Tentaplugg/skrivande/fest på gamla studieorten, (5 dagar)
- Introduktion + "hemorts"-besök (4 dagar)
- Intensiv skolstart (med allt vad det innebär) + arbetsförmedlingbesök (4-5 dagar)

Nu är det tydligen helg, jag vet inte vad jag ska göra, jag borde ta det lugnt.. Min kompis sa det iaf. Jag ska försöka göra en framtidsplan! Fila på min ansökan, CV och såna saker.. Något måste jag ju kunna göra? Egentligen är jag alldeles för trött för att skriva ett blogginlägg, men nu kan jag ju anse det som skrivet!

Så, nu blir det att ta fram dricka ur kylen och gosa ner sig i soffan och kolla på Chuck!

Puss hej!<3

Inga kommentarer: