2010-01-07

Ingenting

Gårdagens planer gick i stöpet, jag glömde helt bort att det var trettondagen igår, men det gjorde absolut ingenting. Det blåste ngt så förbannat och var nästan snöstorm och kallt var det. Så istället hade jag min effektivaste pluggdag hittills. Lite för effektiv för sen vart jag liksom körd i huvudet av trötthet och kusin ansåg att det inte är nyttigt att sitta så länge utan att komma ut så vi gick ut (kylan till trots) och mötte upp några av hans vänner och drack irish coffe (vet inte hur det stavas) och snackade skit. Dock var det mest som som prata och jag va allmänt tråkig, men en kul kväll/natt blev det.

När vi kom hem lagade vi vårt första mål mat för dagen och sedan vette katten vad jag höll på med, men när jag insåg att jag nästan varit vaken ett dygn så blev det sängen för min del.

Vaknade tidigt imorse och ägnade hela förmiddagen åt att inte göra ett skit, varefter jag städade, gjorde rent i köket och såg på film. Det blev en stunds plugg följt av några timmars sömn. Sedan har jag suttit i telefon och vid datorn och kollat upp lite info, jag är lite nervös inför skolstarten ska väl erkännas. Men förhoppningsvis finns det dom som känner sig lika nya som jag gör!

Nu har hela dagen gått och jag har inte gjort mkt vettigt. Får ta och fixa käk snart!:)
Nepp, nu ska jag återgå till pluggandet!

Puss hej!<3

Inga kommentarer: