2011-11-01

2011-11-01

Har tänkt flera gånger att jag skulle skriva men har inte blivit av!
Minns knappt vad jag har gjort ens. Varit på möten, kurs, typ "parmiddag", spelkvällar och liknande.

Det löste sig förresten med snälla "farbrorn" (han är inte så gammal egentligen) på jobbet. Det känns bra, nu är det som det ska vara. Tänk att såna småsaker gör sån skillnad på ett jobb.

Appropå jobb. Under veckorna är det en tjej (ganska ung) som är extra på hos oss. Vi jobbade ihop lite smått i början när jag var ny. Hon är perfektionist (extremt noga med att saker som punkter, kommatering, stavning, mellanrum, versaler skrivs precis som hon vill). Till och med förinställda grejer skall ändras på. Detta är såklart bra, men som nyanställd och nya program och allt så gick vi inte alls ihop. Nu har jag jobbat några månader så nu tycker åtminstone jag själv att jag kan anpassa mig till henne riktigt bra.
Idag så kom hon faktiskt till mig och gav mig beröm. Bad om ursäkt för att hon var så petig också. Även snälla "farbrorn" gav mig beröm. Just i dessa dagar när jag har mensvärk från helvetet och knappt sover om nätterna så var det otroligt välkommet för min del. Ja tänk vad lite beröm kan göra!

Det kommer en praktikant också, hon ska gå med mig en dag, gärna en vecka. Jag har ingen aning om vad jag ska visa henne! Jag sitter ju mest framför datorn hela dagarna. Ja jag måste erkänna att jag känner ganska hög press när det kommer till detta. Jag vill ju att hon ska se det roliga när hon är här, men vad skulle det vara?!

Äsch, varför pratar jag så mycket jobb. Mitt huvud är så fullt av jobb när jag kommer hem men jag vill inte besvära favorit för mycket heller.

Tänkte berätta något roligt också, men nu så är det Spiderman på TV så jag kan inte fokusera. Tycker dem är för söta alltså! :)

Ja ja, jag återkommer!
Appropå Spiderman






Puss hej!

Inga kommentarer: