2011-11-20

2011-11-20

Jag är ju sämst på att blogga regelbundet!

Hur som helst, jag har inte varit lika duktig på träningsfronten denna veckan men jag har iaf gått. Vad gäller skitsnacket så har jag faktiskt fått en ursäkt (och till och med lite förståelse) från en av dem vilket uppskattades mycket! Sen snackas det väl men sånt får man ta, det är ju sånt som kommer gå över sen.
Happ, good news... ehm, bakat eget bröd. Nyttigt och gott. Planeras glöggkväll med pepparkaksbak (kan bli intressant) samt besök på Julmarknaden och lite sådana saker. Ja jag har inte gjort ett dugg denna helgen, Varit ned på stan och köpt ett par skor typ. Och städat.. blääh vad trist. Fast lite gött ändå (en heroisk insats enligt mig själv). Mest planerande som varit på schemat. Snart jul och det är så mycket som skall hinnas. Undrar om jag ens kommer hinna jobba? :P Aja, det är roliga saker så det gör inget alls!

Funderar på att kila ned på stan nu och kolla på lite kläder. Som vanligt så borde man ju spara lite pengar, men äääsch då! ;)

Skulle lägg in ett musik-klipp men youtube trilskas så får göra det senare :)

Puss hej!<3

Inga kommentarer: