2012-02-12

2012-02-12

Okej, nog för att det har blivit mycket lättare att designa själva bloggen. Men de har gjort det krångligare att använda den. Tycker jag, men jag är väl lite motvals kanske.

Just nu är jag smått slut, jag har varit och handlat. Har ju vart sjuk nu under helgen, men vädret var så inbjudande så jag bylsade på mig en massa kläder och traska bort till affärn. Klädde mig en aning (en väldigt stor aning) för varmt för vädret, så nu har jag fått öppna fönstren för att det blev så varmt! Men ser ju ut som att det skulle kunna likna vår redan? Vi får väl se vad vädret har i beredskap åt oss.

Jag ville mest beklaga mig över att jag har varit sjuk och över att jag inte kan klä mig efter väder. Snart är förhoppningsvis min favorit tillbaka, då blir det god mat har jag bestämt!

Nu ska jag rota igenom skåpen och se om jag kan fixa till lite muffins!

Puss hej!<3

Inga kommentarer: