2012-02-10

2012-02-10

Äntligen fredag!! Efterlängtat!

Vill tacka för gulliga meddelanden om bloggförändringen!! Trodde knappt att någon läste min blogg ens men tydligen, gulligt i alla fall!

Hade en liten (med betoning på liten) tanke på att träna efter jobbet idag, men istället blev det att köpa en flaska vin och tacos-tillbehör (och lite cola råkade följa hem i bara farten). Här ska det degas i soffan och vilas som aldrig förr! Har ett enormt godis-behov, vår såå nära att pälsa på mig alla kläder jag har (det behövs) och rulla hela vägen till affären bara för lite choklad. Behärskade mig dock, och beslutade att kolla mailen lite snabbt innan det var dags för film. Döm min förvåning när jag inte kan logga in!!

Jag vet inte vem som har ändrat det och hur, men när jag väl kom in (bytte lösenord) på mailen så ser allt jättekonstigt ut och vad jag än klickar på så dyker det upp röda varningsrutor osv. Loggade ut och in några gånger därefter så dök det inte upp några rutor. Har gått in på nästan alla användarkonton jag har och bytt till de mest komplicerade lösenord. Hoppas att jag inte glömmer dem! Har haft två mail-konton men nu funderare jag på ta bort den ena helt. Hade det inte varit för varningsrutorna så hade jag tänkt att det bara är någon som retas, men nu blev jag riktigt osäker. Är det någon som vet något om sånt? Är det bara på skoj? Vill mest bara veta om jag ändå inte har nojjat mig alldeles i onödan. Vore såå typiskt mig!

Japp, godis-cravings och mail-mysterier. Nu blir det mys!!

Puss hej!<3

Inga kommentarer: