2010-04-24

Lite ledigt och lite festligt

Okej, kör en snabb update här!

I torsdags jobbade jag, sen mötte jag upp albert i biblan och sen kom oscar och vi drog hem och fixade käk och drack vin, jag blev jättefull av någon anledning. Vaknade bakis dagen efter, underbart inför tentan lite senare på dagen.. not! Aja tentan skrevs, firades med bakispizza och massa chill. Sedan var det dags för dusch, ombyte och dra in till stan och möta evi och hade en grymt najs kväll trots glömt leg osv:) Såå, nu väntar jag på evi och vi hoppas att vi kmr in dit vi har tänkt oss, aldrig varit dit så får se. Rocktema låter inte alls fel så hoppas hoppas!

Eftersom detta är skrivet i all hast och jag har hetsat i mig alkohol och mat (första för idag) så antar jag att det är lite rörigt..

Måste säga att det känns extremt konstigt att inte ha en helg som man måste plugga på. Såå himla gôtt!

Over and out!
Puss hej!<3

1 kommentar:

Erika sa...

läser intressanta inlägg på din blogg. gillar ditt sätt att skriva, lättförståeligt och enkelt att förstå vad du menar =)
+ att jag tyckte inte alls ditt inlägg var rörigt ^^,