2012-10-28

I skrivande stund sitter jag nergosad i soffan, har läst, sett på film och inte gjort ett skapande grand och det känns faktiskt helt okej!
Slappaste helgen på länge men har varit så härligt! Var ute och åt gott i fredags, tog något glas cider och en runda på stan igår. En helg med bara lugn och ro och bara må gott. Känns som att det var längesedan nu. Jättefint väder, lite höstkyla och massa sol. Fina dagar.

Trots att tillvaron har förändrats så som den gjort nu under senaste tiden så måste jag säga att det efter omständigheterna börjar bli rätt okej. Det ska va lite upp och ner, det handlar mest om hur man hanterar det. Jag har alltid varit väldigt dålig på att hantera motgångar och svårigheter. Men jag jobbar på det, "optimist javisst!" eller hur var det nu igen. Inget blivande måtto men bättre än "pessimist javisst!" som gällde back in the days.

Ska chilla lite till, sen ta tag i disken och bege mig ut i det vackra höstvädret.

Appropå något helt annat, gangnam style-grejen har helt gått mig förbi tills för någon vecka sedan. Varför är den så sjukt poppis, och varför får man den på hjärnan?!! Och vad sjunger han egentligen?

Puss hej! <3 p="p">

Inga kommentarer: