2012-08-31

2012-08-31

Varför göra det lätt för sig när man kan krångla till det. Saknaden går bra, nästan för bra för vissa. Korta samtal om absolut inget, känns som det är en annan person jag pratar med. Men han har väl fullt upp med jobb och allt. That's life. Det har inte ens gått en månad, undrar hur det kmr bli när han flyttar hem igen i januari.
Just nu är jag less, fruktansvärt less faktiskt. På jobb och mig själv. Varför kan man inte va ett riktigt smartass så man kan plugga till vad man vill. Varför har man ingen karaktär och självdiciplin. Jag är glad att jag har jobb men stämningen blir bara sämre och sämre och jag vill inte vara här. Vi får se, jag kollar efter annat. Hoppas det dyker upp ngt bra!
Måste ta tag i så mkt, i hemmet, mig själv, min ekonomi och min rastlöshet. Men inte kommer jag mig för och gör det, jag gör annat, drömmer mig bort, låter tiden rinna undan som sand mellan mina fingrar.
Men just nu skiter jag i det! Det är fredag, det är soligt, en kär vän kmr på besök och jag tänker inte göra ett dugg mer än det jag måste. Verkligheten får vänta en stund till, idag väljer jag nog ändå att prioritera mig.

Inga kommentarer: