2011-08-02

Sådär ja, hemkommen efter en helg med äventyr och en måndag med sol, bad och (hör och häpna) skogsutflykt!
Mysfrukost imorse och nu hemma och låter bli att flyttpacka som jag i själva verket borde.

En tanke som slagit mig under det senaste halvåret är hur folk verkligen förändrar sig (inklusive mig själv).
Personer som varit ens bästa vänner beter sig fullkomligt respektlöst och ter sig helt främmande. Personer som man aldrig bound'at med visar sig vara riktigt "hyvens typer" som man kan lita på och tycker om.
Sedan har vi dem som man känt sedan barnsben, som alltid är sig själva på sitt underbara sätt.
Vet inte varför jag kom att tänka på detta in the first place.

Så detta måste ju anses som ett blogginlägg?:)
Nu ska jag kolla min Mii-ålder och sedan bege mig till affären och tigga flyttlådor. Det dumma är att jag måste gå med dem ganska långt och bara kan ta 2st i taget.. ja nej jag är lite för orolig för mitt eget bästa :P Glad-musik så blir det bra snart!

Puss hej!<3

1 kommentar:

Erika sa...

Hoppas du inte syftar på mig?
Roligt med nya inlägg (=
Här på Åland händer det en hel del. Nyrenoverade Bio Savoy har öppnat igen och har 3D funktion. Ny nattklubb. Planerad utbyggnad av äventyrsgolfens servering och även ett inplanerat köpcenter, som ska öppna 202 med HM som klar butik =o)

Hoppas vi ses nåt slag under hösten? (=