2010-11-20

Hope & Glory

Hey I'm back! Feelin' a little bit better:)

Jag ska väl eg inte kommentera mina egna inlägg, men jag vill att klargöra att jag faktiskt borstar tänderna morgon och kväll och duschar varannan dag osv oavsett hur självmedlidande jag än må vara. Så som jag uttryckte mig så lät det ju som att jag gick runt och var allmänt slusk, sunk och misär, men nejdå!

Läste den här artikeln på aftonbladet. Jag är väldigt glad att jag inte har blivit sån i alla fall, hur bitter jag än må va så ska jag inte bli en sån.

Det här kan låta väldigt konstigt, men den här låten fick mig faktiskt att må bättre. Fick även höra från Jessica att denna underbara människa kommer sjunga på O Helga Natt, så gissa om jag ska försöka vara på plats!

Cirkulerar tydligen en lista som denna på olika bloggar:

Dag 1. Presentera mig själv
Dag 2. Min första kärlek
Dag 3. I min handväska
Dag 4. Min tro
Dag 5. Mitt bästa skämt
Dag 6. Min bästa vän
Dag 7. Ett ögonblick
Dag 8. Mina föräldrar
Dag 9. Mina syskon
Dag 10. Det här upprör mig

Den fullständiga listan ska tydligen vara på 30 dagar men denna kan räcka tycker jag. Snodde den från Martina, den hade 10 dagar och det kändes som en rimlig lista. Jag tror ändå inte att jag kommer skriva varje dag. Kan göra ett försök men det brukar gå sådär för mitt bloggande. Kanske börjar med den senare ikväll.. eller nästa vecka?

Jag skulle skriva något mer men minns inte vad. Hur som helst, Harry Potter på bio imorn!:) Inte läst boken och minns knappt senaste filmen.. Ska bli nice att träffa folk (okej vänner) hur som helst!:)

Brukar inte lägga upp bilder, men jag tror banne mig att det kommer komma upp en bild på Pontus framöver. Min älsklings-skrutt (om det råder någon som helst tvekan kring användandet av detta uttryck så kan jag försäkra att det är sagt med kärlek!).

Nej nog för nu!

Puss hej! <3

1 kommentar:

Erika sa...

varför skulle det vara konstigt? det där är ju en väldigt glad låt =) idag har vi lyssnat på julmusik hela dagen haft julbord och paket öppning och utdelning :P var dock rätt dåligt förberedd på det. borde ha köpt ngt till familjen här iaf.

fattade inte riktigt den där listan, är det meningen att man ska skriva varje dag och det där är rubrikerna, eller?