2010-05-24

Sol, molnfritt, stilla bris och fågelsång

Det här vädret gör mig vemodig, så har det alltid varit.

Är lite orolig hur sommaren kommer bli, bo såpass centralt har både sina fördelar och nackdelar men tror det är först nu jag insett hur viktigt det är för mig att ha viss närhet till naturen. Folk jag umgås med åker ju HEM! Dvs härifrån, vad tänkte jag på som sökte jobb här?!

Vem ska jag åka på äventyr med? Bil har jag inte heller. Hmm.. Hoppas helt enkelt på att det löser sig.

Ska ut i sommarvädret och glädja mig över det :)
Träffa kursarna och gå på lektioner.

Ja jo, jag ska väl skärpa till mig så småningom.

1 kommentar:

Erika sa...

hoppas vårt lilla "hej vi ska vandra tvärs över hela ön"-äventyr räckte till i äventyrsmässighetsgrad? :P

dina senaste inlägg har varit jättebra, så där lagom långa och koncisa :)

nu sitter jag på båten och försöker sammanfatta helgen, vi får se hur det slutar i längdhetsmässighet :P hahha. fina ord jag hittar på tycker jag c(o=

take care! <3