2010-05-07

Helg igen

Dagarna, helgerna, veckorna glider liksom in i varandra, så bloggar lite när andan faller på ist.

Det blir inget Metallsvenskan imorgon, mkt synd.
Hammerfall är inte där då de fortfarande är på USA-tour, så missar inte alltför mkt:) Blir istället födelsedagsmiddag/fest imorgon. Nervöst, helt nytt ställe med helt nya människor (utom "födelsedagsbarnet" då). Försökt hitta en tvättid eftersom nästan alla kläder är i tvättkorgen men utan framgång. Får väl stå ut med att gå vardagsklädd, men känns ju inte riktigt okej. (Ja jag vet, jag vill ju iaf försöka se lite fin ut när jag ska bort, inte se ut som vanligt.)

Jag är trött så tänker inte göra ngt vettigt alls ikväll. Kan hända att det blir en sväng till handelspuben men får se:)

Nej, nu ska vattenglaset bytas ut mot en ciderburk och datorn mot TV'n. Så får vi se vart kvällen lider.

Puss hej!<3

1 kommentar:

Erika sa...

hur blev din helg sendå? =) och ordnade det sig med kläderna?
hela lördagen har jag storstädat hela lägenheten, tvättade tom vardagsrumsfönstret :P disken kom dock bara halvvägs, men är bara kastrullerna kvar så det är lugnt ^^,
bra att man, som i jag, sover på nätterna tycker jag c(o= haha