2012-01-15

2012-01-15

Var inne på Youtube och hörde en Beyonce-låt har jag aldrig hört förut, och ändå gillar jag Beyonce väldigt mycket.
Hur som helst, jag har ju inte ens nämnt min favorit i min årssammanfattning!! Vi har ju blivit sambosar (ja ja, sambos) under året som gått. Det har gått oväntat bra med tanke på att jag under de sista åren har varit van vid att sköta mig själv. Jag kan ibland vara ganska nyckfull i humöret, ibland när andan faller på så är jag riktigt produktiv, medan jag helt plötsligt helt tappar lusten och käkar en skål med glass framför en random film och struntar i diskberg, tvätthögar och promenader (även om det är fint väder ute). Detta har ju förändrats en del nu. Ja inte humöret, när jag får det där energirycket att NU, nu jäklar ska det städas och fejas, då får favorit vara så god att anpassa sig. Annars är det en putt individ som muttrar och smäller hårt i skåpen. Om jag däremot är på glasshumöret så krävs det en hel del lirkande för att jag ska ändra mig. Såklart har jag normal-läge, där jag är som vanligt och så är det oftast :) Han har haft det jobbigt med mig, speciellt i samband med begravningen och allt däromkring och efter. Han är en annan människa som jag har att tacka för väldigt mycket.
Hur som helst, låten jag hittade på youtube, den påminner om hur jag känner för min favorit.


Inga kommentarer: