2011-12-30

2011-12-30

Äntligen fredag!!
Oh du underbara ledighet :D

Haft världens gulligaste konsult på besök! Inte till mig personligen men på avdelningen.
Jag vet inte hur jag ska beskriva honom.


Tänk den enas ljusa färger och lite pojkaktiga drag blandat med den andres mörkare skönhet (ja Aragorn är min stora pinsamma svaghet). Jättetrevlig, vältränad och snygg med sitt axellånga hår och fina leende (långt hår är en annan pinsam svaghet). Varför är han konsult för när han hade kunnat passa in i Sagan Om Ringen-filmerna?! Eller vilken film som helst, men speciellt i Fantasy- eller kostym-filmer som Jane Austen-romaner eller Arn (som jag inte ens har sett) eller något sånt. Sånt där som tilltalar mitt fjantromantiska sinne.
Med risk för att låta förälskad, men det är jag inte. Jag har min favorit och det är det jag vill ha.

Appropå jobb, statistiken kan ta sig i häcken! Kändes skönt att få det sagt :)

En annan sak som är tråkig är att jag varit sjuk nu ett tag och att jag inte kan träffa mina gymnasie-favoriter. Sett fram emot detta så det var rätt trist faktiskt. Får skåla in det nya året med julmust om jag inte blir bättre än såhär.

Men men jag är glad att jag är ledig och jag är glad att konsulten förgyllt mina sjuklighetsdagar med med en pratstund under avdelningsförsöken så att jag har fått paus från statistiken som helst ska göras klart innan årsskiftet (imorn).

Men vet ni vad, nu ska jag lägga mig och sova.

Puss hej!<3

1 kommentar:

Jessica sa...

Åhhh, dr Spencer Reid (ja alltså Matthew Gray Gubler) är min svaghet. Vackra, vackra man.