2010-08-01

Just ja, en blogg..
Glömde för övrigt säga att det var väldigt trevligt att vara hemma i Värmland och hälsa på, även om det blev kort.

1:a augusti idag.
Om 20 dagar så jobbar jag min sista arbetsdag.
Om 24 dagar har jag tenta.
Om 25 dagar fyller jag år.
Om 26 dagar ska jag till farbror doktorn och se om jag får ordning på min skrutt-kropp så jag måhända blir av med mitt skrutt-humör.

Just det ja, 4 dagar kommer mamma och pappa och hälsar på. Fan vad jag måste städa.

Har sett Ulf Lundell live förresten, det trodde man inte.

Ja, that's it I guess.
Over and out!

1 kommentar:

erika sa...

låter inte riktigt som din musiksmak, men det var säkert kul å se ngn "känd" ( :P ) live? hoppas spelningen var bra, var var den förresten? på gröna lund? kommer ihåg när han spelade på rockoff för nån sommar sen. han spleade i mer än tre timmar och en massa äldre stod nära scenen och stönade när han dansade mot mickstativet :P hahah. inte den bästa spelningen jag sett, sen är jag ju kanske inte ett så stort ulf lundell fän :P haha.

nu blev det visst extremt långt :P